Peugeotforum Peugeotforum "Le Lion d'Or"
het forum voor liefhebbers van (klassieke) Peugeots

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Geluid 203

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeotforum "Le Lion d'Or" forum index -> 403, 203 en ouder
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
snelwyn

BerichtGeplaatst: wo feb 25, 2009 19:11    Onderwerp: Geluid 203 Reageer met quote

Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik mijn 203 opgehaald, en ben ik er volop van aan het genieten! Nu vroeg ik mij het volgende af, een 203 staat vaak bekend om zijn specifieke geluid, zeg maar dat dat snerpende wat je vooral hoort met wegrijden als je de motor belast. Ik vind dat geweldig alleen heeft mijn auto dat niet.. Kan iemand mij uitleggen welk deel van de uitlaat dat precies veroorzaakt en of ik hier iets aan kan doen. De ene 203 heeft het meer dan de andere en ik zou dat ook graag willen hebben.

Gr Selwyn
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
203c 1955

BerichtGeplaatst: vr jul 23, 2010 13:21    Onderwerp: Geluid Reageer met quote

Beste Selwyn,

Het is al even geleden dat je postte, maar misschien heb je er nog wat aan. Dat blijkt te komen door het eindstuk je op uitlaatdemper. Ook wel vlinder genoemd. onderdeel nummer volgens het boek; 1765.01.

Als je die mist, dat kan je zo zien, kan je die bestellen bij Henie Kaspers, hij heeft de juiste die wel goed passen en geen imitatie rommel.

Heb ik ook gedaan.

Succes ermee.

Groeten Thierry

Thierry Beukert
- 203c 1955
- mg mgbgt 1967 rally
- citroen picasso 2004 ´eitje´
- mb clk 240 cabriolet 2004
- mitsubishi outlander 2010
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeotforum "Le Lion d'Or" forum index -> 403, 203 en ouder Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: